Premsa: Com trobar notícies sobre la UPF

ACN

Fes la cerca amb els termes universitat pompeu fabra OR UPF. Pots limitar els resultats pel darrer dia o per un interval de dies.

Factiva

És la base de dades amb més fonts d’informació internacionals, però no en té de locals ni regionals. La cerca més recent la fa per dia anterior (1 dia de retard). Pots cercar amb aquests termes: universitat pompeu fabra OR UPF . I limitar els resultats al darrer dia. La cerca et donarà també alguns resultats que segurament no t'interessen, perquè les sigles "UPF" són bastant comunes en altres idiomes.

Pressreader

La cerca més recent la fa per dia en curs, però et recomanem cercar la darrera setmana per obtenir resultats. La cerca per frase o paraula clau recupera molt pocs resultats, segurament perquè recull poca premsa del nostre àmbit geogràfic.

1. Clica a sobre de la caixa de cerca per mostrar l’opció “Búsqueda avanzada” i selecciona-la.

captura finestra cerca Pressreader

2. Escriu “Universitat Pompeu Fabra”, i al camp "Fecha" tria Esta semana.

També pots posar només “pompeu fabra” per recuperar notícies en anglès.

My News Online

Fes la cerca amb aquests termes: “universitat pompeu fabra” OR UPF.

Si cliques damunt dels resultats, pot mostrar una visualització prèvia en miniatura, que pot incloure titular i les primeres frases de la notícia.

En altres fonts, quan cliques et dona accés directe al text complet, a més d’un enllaç al PDF.

Això té un cost addicional per a la Universitat per cada vegada que s’hi accedeix.

Recorda que pots accedir sense cost a l’Ara, El País, El Punt Avui i La Vanguardia en PDF directament des del Quiosc de la Pompeu, i a El Periódico de Catalunya, La Razón i d’altres diaris regionals i locals des de PressReader.