Ciències Polítiques i Socials: Drets humans i violència de gènere

Per començar...

Cerca a l'UPFinder termes de cerca com:

Assetjament sexual | Delictes sexuals | Drets de les dones | Drets humans | LGBTIfòbia | Mullers maltractades | Violència envers les dones

Recorda traduir els termes de la teva cerca a d'altres llengües i utilitzar sinònims per trobar el màxim d'informació, com en els exemples d'aquesta pàgina. Pots aplicar filtres sobre els resultats obtinguts.

Cerca articles

On pots trobar documents en anglès pel teu treball de recerca?

Scopus és una base de dades bibliogràfica multidisciplinària. Cal buscar en anglès.
Si fas una cerca sobre "violence against women" and India, a Document search escull l'opció Article title, Abstract, Keywords.  Si ho poses entre cometes buscarà les paraules juntes acotant així la cerca. També pots limitar els resultats (refine results). Fent clic al botó de Consulta'l podràs accedir al text complet, si el document està disponible per la UPF.

On pots trobar documents d'accés obert sobre la violència de gènere?

Si fas una cerca a Google Scholar, per exemple: "violencia contra las mujeres", pots limitar els resultats per anys i si vols el més recent, clica a "sort by date".

A mida que trobes el que més t'interessa, pots consultar com guardar les teves cerques i crear-te alertes a Google Scholar.

Consulta llibres-e

Estadístiques sobre violència de gènere

Iniciativa Barcelona Open Data

datos X derechos X mujeres