Dret: Dret mèdic i sanitari

Bases de dades

Consulta més bases de dades de Dret a: Bases de dades de Dret i Cerca d'articles de revista de Dret.

UPFinder: llibres, revistes, articles de revista, etc.

Cerca a l'UPFinder termes de cerca com:

Medicina -- Dret i legislació | Bioètica -- Dret i legislació | Pacients -- Situació legal, lleis, etc. | Consentiment informat (dret mèdic) | Ètica mèdica | Malalts -- Situació legal, lleis, etc.

Recorda traduir els termes de la teva cerca a d'altres llengües i utilitzar sinònims per trobar el màxim d'informació, com en els exemples d'aquesta pàgina. Pots aplicar filtres sobre els resultats obtinguts.

Selecció de revistes

Health Law and Policy Commons

Repositori open-access de revistes d'universitats americanes sobre dret mèdic. Permet accedir al text complet dels articles.

Medical Jurisprudence Commons

Repositori open-access de revistes d'universitats americanes sobre jurisprudència mèdica. Permet accedir al text complet dels articles.

Noves adquisicions

Biblioteca/CRAI de la Ciutadella Ramon Trias Fargas, 25-27 - 08005 Barcelona 93 542 17 09 Com arribar-hi Horaris Plànol de l'edifici