Aula Global nova: Configuració bàsica d'una Aula Global

CapçaleraGuiaAulaGlobal

La Factoria   Aula Global, Guies d'ús i tutorials

Configuració bàsica d'una aula Global

Quan accediu a una Aula Global amb permisos de professor podeu configurar diferents apartats per adaptar-los a les vostres necessitats i dels estudiants que realitzaran l'assignatura.

En aquesta guia aprendreu a com modificar l'idioma de l'aula, si voleu canviar les setmanes per temes i com afegir-ne més.

Com modificar l'idioma de l'aula

Per defecte totes les aules es troben configurades en Català però podeu modificar l'idioma, per fer-ho cal anar a l'opció Edita paràmetres que trobareu dins les opcions d'Administració o fent clic a la icona d'una rodeta d'engranatge que està en la part superior de la pantalla.

En les opcions d'edició de paràmetres, heu d'obrir el desplegable Aparença i en la primera opció seleccionar l'idioma desitjat. Si escolliu l'opció "No imposis" l'aula mostrarà els menús amb l'idioma de navegació que tingui configurat l'usuari per defecte.

Un cop seleccionat l'idioma, només cal fer clic en Desa els canvis i visualitza per guardar les configuracions.

Com canviar setmanes per temes

Per defecte totes les aules es troben configurades en setmanes però podeu canviar les setmanes per temes i fer l'aula atemporal, per fer-ho cal anar a l'opció Edita paràmetres que trobareu a dins les opcions d'Administració o fent clic a la icona d'una rodeta d'engranatge que està en la part superior de la pantalla.

En les opcions d'edició de paràmetres, heu d'obrir el desplegable de Format del curs i en les opcions de Format seleccionar l'opció Format per temes. Trobareu altres opcions de format, si necessiteu més informació contacteu amb La Factoria+.

Un cop seleccionat el format per temes, només cal fer clic en Desa els canvis i visualitza per guardar les configuracions.

Com afegir o reduir setmanes o temes

Per defecte totes les aules tenen 10 setmanes actives però podeu afegir-ne més, per fer-ho cal anar a l'opció Edita paràmetres que trobareu a dins les opcions d'Administració o fent clic a la icona d'una rodeta d'engranatge que està en la part superior de la pantalla.

En les opcions d'edició de paràmetres, heu d'obrir el desplegable de Format del curs i en les opcions de nombre de temes/setmanes seleccionar el nombre desitjat.